سیاست حریم خصوصی

موسسه ITD Iran با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای ثبت نام در دوره ها ، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات سایت، اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارائه خدمات آموزشی ، اطلاعاتی مانند آدرس و شماره تلفن مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های سایت این موسسه قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد ، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و تلفن همراه لازم است.

یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و شماره تماس هایی که کاربران در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید کاربران است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های این موسسه از طریق آنها صورت می‌گیرد.
بنابراین درج آدرس و شماره تماس‌ همراه توسط کاربر، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، سایت موسسه ITD Iran جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت نام می‌تواند از کاربر، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

کاربران می‌ بایست صرفا نام، آدرس و تلفن خودشان را برای ثبت نام وارد کنند و سایت موسسه تنها برای ثبت نام همان کاربر، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.

موسسه ITD Iran برای اطلاع‌رسانی رویدادها و اخبار، دوره های آموزشی ، خدمات و سرویس‌های ویژه و جدید موسسه ، برای اعضای وب‌ سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل‌ها و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند با پشتیبانی تماس بگیرند تا عضویت خود را لغو کنند. عدم اقدام جهت لغو، به منزله ی موافقت ضمنی با دریافت ایمیل‌ها و پیام‌ها و سلب حق اعتراض می‌باشد.

موسسه ITD Iran ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، موسسه می‌تواند از اطلاعات ثبت ‌شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وب‌ سایت موسسه ، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق‌الذکر به این موسسه اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می‌نمایند.

ضمنا لازم به ذکر است که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری برعهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری ارسال کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار نماید ، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در صحفه پروفایل خود تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.

همچنین مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده و ایشان حق هر گونه ادعا علیه موسسه ITD Iran را از خود سلب می‌کند. ضمنا این موسسه ، هویت شخصی کاربران را کاملا محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی ایشان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، به جز در مواردی که با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی ‌صلاح قرار دهد.

در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای موسسه ITD Iran وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ، حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.

موسسه ITD Iran برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران محترم ، همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه استفاده از خدمات آموزشی راحت و دلپذیر را برای همه کاربران عزیز فراهم آورد.